- Calitatea relaţiei : servicii, adresabilitate
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Baciu, Cătălin Responsabilitate: Cătălin Baciu Editura: Fundaţia Culturală Libra Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2003 ISBN: 973-8327-53-9 Descriere: 132 p. Limba: Română Subiect: Servicii către populaţie Subiect: Calitatea serviciilor Cota topografică: 338/B13 Clasificare: 338.46
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
327811
|
Sala de lectură
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
338/B13
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică